Hodnocení obchodu
Zatím jsem byla vždy spokojená.
(Administrátor)
Dobrý den Jitko,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, milou recenzi a za čas strávený nad vyplněním dotazníku. Naším cílem jsou spokojení zákazníci.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
(Administrátor)
Dobrý den Ivane,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, každý spokojený zákazník je pro nás radost.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
(Administrátor)
Dobrý den Bobe,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, každý spokojený zákazník je pro nás radost a jsme rádi, když je celý proces od objednání, až po užívání zboží bez komplikací.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
slušný výběr
(Administrátor)
Dobrý den Josefe,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, každý spokojený zákazník je pro nás potěšením. Rychlost je dána tím, že veškeré nabízené zboží máme skladem a odesíláme prakticky obratem.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
vše OK
(Administrátor)
Dobrý den Zdeňku,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, jsme rádi, když je zákazník s našimi službami spokojen.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
(Administrátor)
Dobrý den Milado,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, naší prioritou je, aby celý proces od objednávky až po spokojenost zákazníka se zbožím proběhl hladce a bez problémů.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Ceny i ochota na urovni
(Administrátor)
Dobrý den Věro,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, těší nás, když je zákazník s našimi službami spokojen. Rychlost dodání je dána tím, že většinu nabízeného zboží máme skladem a expedujeme prakticky obratem.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Nakupoval jsem zde poprvé a potvrzuji celkovou spokojenost.
(Administrátor)
Dobrý den Jiří,
Velmi nás mrzí, že nedoporučujete náš obchod, protože se nám nepodařilo dodat zboží z Vaší objednávky, ale viz naše společná komunikace víte, že jste u nás objednal zboží, které v době objednávky nebylo dostupné. Od úplného začátku s Vámi komunikujeme a snažíme se předávat aktuální informace o stavu Vaší objednávky.
Přijetí Vaší objednávky jsme Vám potvrdili emailem, následně jsme Vás kontaktovali znovu po přijetí platby Vaší objednávky a do třetice jsme Vás kontaktovali znovu emailem, že zboží, které máte u nás není zatím dostupné a doplnili jsme i email s očekávaným termínem naskladnění nebo s návrhem, že pokud nemůžete déle čekat, můžete nás kontaktovat a pokusíme se najít společné řešení. Věříme, že jsme Vám poskytnuli dostatek informací, abyste měl přehled o Vaší objednávce.
Bohužel se nám nepodařilo splnit očekávaný termín dodání z důvodu vypádku materiálu přímo u výrobce a došlo k prodloužení termínu dodání, což jsme nedokázali z naší strany ovlivnit, ale můžeme Vám aktuálně nabídnout řešení viz návrh níže:
Jakmile zboží opět zaskladníme, budeme Vás o tom samozřejmě ihned informovat telefonicky a následně obratem zboží odešleme na Vaši adresu, pokud již nemůžete déle čekat na Vaši objednávku, prosím zkontaktujte nás domluvíme se na dalším postupu, například výběru jiného produktu nebo stornování objednávky a vrácení platby.
Děkujeme za pochopení vzniklé situace a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Velká spokojenost za vyřízení objednávky, pečlivě zabaleno, rychlost dodání i komunikace .
Mohu jenom doporučit a děkuji .
(Administrátor)
Dobrý den Františku,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, milou recenzi a za čas strávený nad vyplněním dotazníku. Naším cílem jsou spokojení zákazníci.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Jen ta česká pošta :-(
Vše OK
(Administrátor)
Dobrý den Olgo,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, každý spokojený zákazník je pro nás radost.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Stránka 21 z 65 , položek celkem: 1290