Hodnocení obchodu
Poškozené zboží
Dobrý den Ondřeji,
velice nás mrzí, že Vaše zboží dorazilo poškozené a také, že jste nejprve neinformoval nás, abychom mohli celou situaci vyřešit.
My jsme pro expedici Vaší objednávky udělali vše, co bylo v našich silách. Odchytovou past jste 7.12.2021 objednal a 9.12.2021 Vám byla doručena. Po našem telefonickém rozhovoru jsme se dozvěděli, že s námi jako obchodem jste byl spokojený a zboží si přejete ponechat (i když jsme Vám nabídli možnost reklamace zboží), ale že nejste spokojen s přepravní společností, která Vám balíček doručovala.
Proto nás mrzí, že nedoporučujete náš obchod, i když jste byl s našimi službami spokojen. Pokud byste se dostal k této recenzi a našel si chviličku, budeme rádi, pokud sem doplníte či upřesníte, v čem náš obchod nesplnil Vaše očekávání.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Dobrý den Pavle,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, jsme rádi, když je zákazník s našimi službami spokojen.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Vše ok.
Dobrý den Miloši,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, každý spokojený zákazník je pro nás radost a jsme rádi, když vše proběhne hladce.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Spokojená, rychlé dodání.
Dobrý den Ivano,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Právě rychlost dodání, kvalitní zboží, poradenství a nízké ceny jsou základní pilíře našeho e-shopu a jsme rádi, když je zákazník ocení. Zároveň nás těší, že Vám sklopec pomohl vyřešit Váš problém s kunou v tak krátkém čase.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Dobrý den Radku,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Rychlost dodání je dána tím, že většinu nabízeného zboží máme skladem a expedujeme prakticky obratem.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Rychle doručeno
Dobrý den Jiří,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, každý spokojený zákazník je pro nás potěšením.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Dobrý den Vratislave,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Naší prioritou je, aby celý proces od objednávky až po spokojenost zákazníka se zbožím proběhl hladce a bez problémů.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Dobrý den Kamile,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, každý spokojený zákazník nám dělá velkou radost. Rychlost je dána tím, že většinu nabízeného zboží máme skladem a odesíláme prakticky obratem.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Rychlé dodání
vše v pořádku
Dobrý den Pavle,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, potěšilo celý náš tým.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Rychlé a příjemné jednání, doručení obratem a bez závad.
Dobrý den Marie,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, milou recenzi a za čas strávený nad vyplněním dotazníku. Naším cílem jsou spokojení zákazníci.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Obchod mě příjemně překvapil nadstandardním chováním k zákazníkům. Poděkování za nákup je příjemné, ale obchod u mne skóroval hlavně tím, že mi k nákupu pribalil smysluplný dárek (to se mi asi stálo poprvé v životě). Začátečnická sada pro kladení pastí dává při koupi pasti smysl a byť si člověk jednotlivé věci ze sady může opatřit zvlášť sám (polyetylenove rukavice, pytlík s navnadou, merka, atd.), je hezké to dostat připravené.
Stránka 31 z 68 , položek celkem: 1346