Hodnocení obchodu
(Administrátor)
Dobrý den Ludmilo,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, těší nás, když je zákazník s našimi službami spokojen. Rychlost dodání je dána tím, že většinu nabízeného zboží máme skladem a expedujeme prakticky obratem.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
(Administrátor)
Dobrý den Radku,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Právě rychlost dodání, kvalitní zboží, poradenství a nízká cena jsou základní pilíře našeho e-shopu a jsme rádi, když je zákazník ocení.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Měla jsem trochu strach z České pošty Ale pán v obchodu okamžitě reagoval a zavolal.
(Administrátor)
Dobrý den Marie,
děkujeme za doporučení našeho obchodu. Zároveň nás mrzí, že obchod hodnotíte pouze na 30%. Každé zboží před odesláním pečlivě kontrolujeme, aby zákazníkovi dorazilo v pořádku. Je nám velmi líto, že v tomto konkrétním případě došlo k problémům s vybitými bateriemi během dopravy, což je ovšem aspekt, který nejsme schopni ovlivnit.
Spokojenost zákazníků je u nás vždy na prvním místě, a proto jakmile jste nás o této skutečnosti informovala, snažili jsme se ji co nejrychleji a nejefektivněji vyřešit. Navrhli jsme Vám, že Vám baterie obratem dopošleme, abyste mohla zařízení následující den používat. Nakonec jste se rozhodla pro odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní a vrácení peněz.
Děkujeme za pochopení vzniklé situace a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
(Administrátor)
Dobrý den Jaroslave,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, milou recenzi a za čas strávený nad vyplněním dotazníku. Naším cílem jsou spokojení zákazníci.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Bez poznámky.
(Administrátor)
Dobrý den Ladislave,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, potěšilo celý náš tým.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Vše pořádku a spokojený Zákazník . Kratochvila Marek .Jižní Morava ..
(Administrátor)
Dobrý den Marku,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, naší prioritou je, aby celý proces od objednávky až po spokojenost zákazníka se zbožím proběhl hladce a bez problémů.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
R
Raja
Předčil očekávání.
Opravdu rychle vyřízená objednavka, jeden den objednáno druhý den doma
(Administrátor)
Dobrý den Ivano,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, každý spokojený zákazník je pro nás potěšením. Rychlost je dána tím, že veškeré nabízené zboží máme skladem a odesíláme prakticky obratem.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
K
Klára
Za mne super, skvělé jednání, mega rychlé dodání. Kachnik se skládal skvěle a kachnám se líbí... Velmi dobře se čistí.
JB
Jakub Brávek - LIHNEME.CZ
(Administrátor)
Dobrý den Kláro,
mockrát děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Máme velkou radost, že kachník splnil očekávání jak Vám, tak i kachnám.
Jsem trochu sklamaná přesto že zboží bylo dokonale zabaleno že jsem měla sama co dělat abych ho rozbalila tak přišlo poškozené .některé hroty byli ulamané a 2 zcela zlomené v balení žádné kousky plastu nebyli tudíž bylo zboží zabaleno již poškozené za tu cenu to je docela zklamání
(Administrátor)
Dobrý den Alex,
Děkujeme za zpětnou vazbu k Vaší objednávce. Zboží před odesláním vždy kontrolujeme, aby bylo v pořádku.
Konkrétně podlahové rošty vždy balíme do několika vrstev bublinkové folie, a ještě je vkládáme do tvrdého kartonu, aby nedošlo k poškození. Pokud jste při rozbalení produktu přesto objevila poškozené zboží, tak nám prosím zašlete fotografie tohoto zboží a obratem to vyřešíme.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Vše ok
Nevýhoda žádná!
(Administrátor)
Dobrý den Františku,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení, jsme rádi, když je zákazník s našimi službami spokojen.
S pozdravem za zákaznickou podporu,
Jakub Brávek - Lihneme.cz
Stránka 9 z 65 , položek celkem: 1290